Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T09:17:17+03:00
Buna! Ion = 2 bacnote/10 lei si 
         Ion= 2 monede/10 bani.
A=lei 
Cati  A ptr .o carte / 100 lei ? Pentru ca a junge la suma de 1 ( lei) ai nevoie de 100 de monede . Stiind ca 2 monede = 10 bani fieca re - 20 bani. Deci 100 - 20 (bani) == 80 bani ( de care ai nevoe).  Lafel si in cazul banilor . 2 bacnote a ca 10 lei una.  Deci ar veni 20 lei . In momentul de fata ai 100 lei + 20 = 120. .. Euacesta este un tip  de rezolvare. nu cred ca am rezolvat corect. dar am incercat. Pupici ;*

2014-09-10T09:26:08+03:00
10*2=20lei
10*2=20 bani
22 lei totalul
100-22=78 Lei (ii mai trebuie)
7 4 7