Răspunsuri

2014-09-09T23:25:41+03:00
Am intrat in casa la prima chemare.
Elevul are chemare spre arte plastice.
Din cauza bolii, se clatina pe picioare.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T23:41:26+03:00
1)a se clătina(propriu)-leagănul se clatină lent într-o parte și în alta.
   a se clătina(figurat)-se clatină împărățiile de spaimă/
2)chemare(propriu)-am dorința de a chema pe cineva aproapede mine.
   chemare(figurat)-inima mea îl cheamă să vie la mine.
5 3 5