Cărţile sunt moştenirile pe care marile spirite le lasă omenirii, care sunt date din generaţie în generaţie ca daruri pentru posteritatea celor care nu s-au născut încă.
Cartile sunt un loc de imaginare, cu multe litere si uneori si cifre, unde atunci cand citesti iti poti face in minte o sceneta prin imaginatie.
Cartea este un obiect ce cuprinde toate lucrurile pe care un om ar trebui sa le stie. / Cartea este un obiect scris de un om destept pentru acei oameni care vor sa afle mai multe.

Răspunsuri

2014-09-09T22:15:36+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T22:16:14+03:00
Cartea este un cuprins de pagini,pe care se afla cuvinte stranse in propozitii,care ne invata cate ceva de fiecare data cand le citim :)
Sper ca te-am ajutat <3