Limba română provine din latina vorbită în părţile de est ale Imperiului Roman. Face parte, deci, din familia limbilor romanice, dintre care unele au devenit limbi naţionale ( italiana, franceza, spaniola, portugheza, româna ), altele au rămas limbi regionale ( catalana în Spania, sarda în insula Sardinia, din Italia, dialectele retoromane în Elveţia ) sau au dispărut ( dalmata ).
În timp, limbile se modifică.

Răspunsuri

2014-09-09T21:39:44+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T21:39:55+03:00
Originea limbii romane este limba latina.