Un calator are de facut un drum.in prima zi merge o distanta de patru ori mai mica decat drumul, a doua zi merge o distanta de trei ori mai mica decat mai avea de mers a treia zi jumatate din ce ii ramasese, iar in a patra zi,50 km. Care este lungimea drumului?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-09T21:30:53+03:00
Lungimea drumului este de 200 km
Imi poti spun cum ai ajuns la rezultat. ?
prima zi a mers a 4 a parte , a 2a a mers a treia parte din ce ia ramas , a 3 a zi mai merge o jumatate din ce ia ramas sau mai bine zis o patrime, iar a 4a zi merge 50 km. deci a mers 4 parti egale cite 50km rezulta ca 50*4=200km
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T21:39:00+03:00
50 * 2 = 100 km a mers a 3-a zi
100 + 50 = 150 km mai avea de mers dupa prima zi
150 : 3 = 50 km a mers a 2-a zi
150 + 50 = 200 km este lungimea drumului
200 : 4 = 50 km a mers in prima zi
6 3 6