Răspunsuri

2014-02-12T19:11:33+02:00
Viitorul suna promitator si imi permit sa visez si sa-mi doresc numai lucruri marete!
multumesc
dar as mai vrea cateva pareri daca se poate
cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:19:39+02:00
Eu imi doresc ca viitorul meu sa se contureze in jurul visurilor si idealurilor mele. Stiind ca viitorul este construit din clipa prezenta, in fiecare zi construiesc pas cu pas un viitor visat prin munca , activitati, modelarea caracterului etc..
9 3 9