Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T20:51:26+03:00
Identifica pronumele personale din textul si include-le in enunturi propii
Grigore Vieru – un poet care şi-a asumat greul unui grai, trecându-l prin inima sa, încărcat cu răbdare, înţelepciune şi nouă frumuseţe, îl întoarce semenilor săi care-şi deschid cu bunătate inima să-l primească, pentru a-şi duce demn mai departe viaţa în spiritul dreptăţii, al iubirii. Al iubirii neamului, plaiului, a dorului strămoşesc, a limbii cea română, a dorului de mamă. Lucrările lui Eminescu au fost pentru Grigore Vieru ca un izvor care potoleşte setea cititorilor .
multumesc mult
cu placere
2014-09-09T21:08:32+03:00
Eminescu si cu vieru au fost cei mai vestiti poeti din tara aceasta