Răspunsuri

2014-09-09T20:17:31+03:00
Biblioteca electrica iti poate arata exact unde e carte cautata


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T20:25:46+03:00
Biblioteca electronica este o inventie foarte buna de care majoritatea adolescentilor se folosesc . Ea ne este de folos in orce situatie. Adolesceti folosesc biblioteca electronica deoarice ea e mai comoda si efectiva ,Fara a pleca la biblioteca potzi citi orce nuvela,text,poezie. Aceasta inventie nea simplificat viatza cu mult dar nici de biblioteca obisnuita nu trebue sa uitam din chind in chind sa intra in Casa cartilor si sa ne odihnim chit morall atit si spiritual.Biblioteca electronica ne este mereu  la mina si o folosim destul de des MULTUMIT celor care a inventato si  nea usurat viata