Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T19:57:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nita= subiect simplu exprimat prin substantiv propriu 
a ajuns = predicat verbal exprimat prin verb predicativ 
in capitala = complement circumstantial de loc exprimat prin substantiv comun (insotit de prepozitie) 
2014-09-09T19:57:41+03:00
Nita-subs a ajuns-verb in capitala-compl de loc