Răspunsuri

2014-09-09T20:14:20+03:00
 fluturele bate din aripi cu ajutorul noilor muşchi pentru zbor, până ce se usucă, astfel încât aripile întinse complet să fie rigide, pregătite pentru a zbura.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T20:32:03+03:00
Din momentul în care iese din larvă şi îşi ia zborul, îşi începe aventura în lumea plină de pericole. Dar el nu simte. Îşi simte doar libertatea, libertatea de a îşi întinde aripile şi de a explora fiecare floare ce îi iese în cale ori văzduhul ce devine doar al lui.Fluturele e un contrast. Un contrast între simplu şi complicat, între fericire şi tristeţe. Arată minunat. E acoperit de cel mai fin praf care îi face aripile uşoare şi îi colorează zborul. Fluturele e mut. Fluturele nu muşcă, nu înţeapă, nu deranjează. Bucură suflete, priviri, emoţii.
1 5 1