Un elev a cheltuit 240 de lei pt 1 rucsac,un treining si carti.Calculati ce suma a cheltuit pentru fiecare obiect,daca pt ghiozdan a folosit 3 supra 8 din toata suma,pt treining 4 supra 5 din rest,iar ultimii bani pentru carti.

2

Răspunsuri

  • eui
  • Ambiţios
2014-09-09T20:20:26+03:00
240* \frac{3}{8} =90 lei (rucsac)
240-90=150lei(rest)
 \frac{4}{5} *150=120lei (treining)
240-210=30lei (carti)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T21:01:37+03:00
240 * 3/8 = 720/8 = 90 lei pt. ghiozdan
240 - 90 = 150 lei rest
150 * 4/5 = 600/5 = 120 lei pt. trening
240 - 90 - 120 = 30 lei pt. carti
1 5 1