Răspunsuri

2014-02-12T19:03:25+02:00
Notam cu x- creioanele din prima cutie y-  creioanele din a doua cutie 
x+y=284 x=46+y

46+y+y=284  46+2y=284   2y= 284-46 2y=238  y= 238:2 y= 119

x= 46+119= 165

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:04:31+02:00
Prima cutie |----| + 46 +  46
a doua cutie |----|
prima + a doua =284
2 segmente + 92 = 284 
2 segmente = 284 - 92 = 192
un segment = 192 : 2 = 96
prima cutie = 96 + 92= 188
a doua cutie = 96