Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T19:16:20+03:00
Noaptea : substantiv comun,gen feminin,numar singular,persoana a III-a,f/s de complement circumstantial de mod
visam : verb predicativ,numar singular,persoana a III-a,f/s de complement direct,caz acuzativ
scoala : substantiv comun,gen feminin,numar singular,perosna a III-a,f/s de subiect,caz acuzativ

4 3 4
2014-09-09T19:27:49+03:00
Noaptea = substantiv comun , simplu , numar singular , gen feminin , caz Acuzativ , functia sintactica de Complement Circumstantial de Timp ( CCT )  ;
Visam = verb , numar singuar , persoana I , caz Acuzativ , functia sintactica de Complement direct (CD) ;
Scoala = substantiv comun , simplu , numar singular , gen feminin , caz nominativ , functia sintactica de Nume Predicativ ;
2 4 2