Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T18:10:13+03:00
Am facut totul ca la carte.
Am pierdut o carte de joc.
Bunica a primit o carte postala.
Invatatoarea ne vorbeste ca din carte.
Am cumparat o carte frumos ilustrata.
Mama a lucrat 30 de ani cu carte de munca.
bravo foarte bine iti multumesc
ms, ma bucur de ajutor si ca ti-a placut
tie ms esti foarte bravo
2014-09-09T18:15:24+03:00
Eu mi-am cumparat o carte noua
Azi mama a primit o carte postala