Răspunsuri

2014-09-09T17:56:58+03:00
Un nou inceput. O alta usa care mi se deschide in vieta mea. O alta lume a cunoasterii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T17:59:50+03:00
Şcoala este libertatea de a merge ajutat şi îndrumat.Şcoala este locul unde copilăria se termină în fiecare zi.O şcoală mult mai bună înseamnă cărţile şi oamenii întâlniţi în afara şcolii.Lumea nu este decât o şcoală pentru întrebări.SPER CA TEAM AJUTAT
2 5 2