Comentariul a fost şters
poate lexical
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Masca ce vrei sa zici cu oameni ca nu inteleg ,cine a scris ca oameni e familie lexicala

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T17:44:14+03:00
Amintire ,creier ,oameni,timp,anotimp peisaj etc.
2014-09-09T17:45:49+03:00
Memorat, memorare, memorii, memoriu, memorizare,  memoriza, memorizat, a memora, 
11 3 11