Răspunsuri

2014-02-12T18:53:10+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T18:59:06+02:00
A) A=B   
 b) D= C
AB perpendicular pe BC 
DC perpendicular pe BC

deci daca ii pr indice BC SI langa A ATUNCI inseamna ca pe A trebuie sa il proiectezi pe BC iar daca ii pr indice AB si langa DC atunci trebuie sa proiectezi DC pe AB ..daca asta nu ai inteles...asa si ca sa iti dai seama care proiectia unui punct duci perpendiculara din punctul respectiv pe dreapta pe care trebuie sa il proiectezi iar punctul in care ai pus piciorul perpendicularei ii proiectia acelui punct...deci trebuie sa ai un segment drept si unghiul sa fie de 90 de grade ca sa fie perpend
perpndiculara
iar daca trebuie sa duci proiectia unei drepe atunci te uiti care dreapta ii paralela cu ea iar atunci proiectia ei va fi acea dreapta care este paralela cu dreapta respectiva
multumesc
sper ca ai inteles