Cum sa xalculez distanta in kilometri de la un oras pina la alt oras aplicind scara hatrtii?

2
cel mai usor ex.dinstanta dintre bucuresti chisinau sa zicem ca pe harta cu rigla e 15 centimetrrei dar la legenta e 1cm-900km si facem :900km*15cm=13500km(usor)

Răspunsuri

2014-09-09T17:15:32+03:00
Spre exemplu..distanta dintre 2 puncte  pe harta este de 10cm .Harta este de 1:1 000

distanta reala va fi egala cu produsul dintre distanta pe harta si scara,
10· 1 000= 10000cm= 10km 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T17:17:02+03:00
1. vezi cit este scara hartii, transformi dinstanta data in km( CU CIT KM=1 CM)
2. masori cu rigla distanta dintre orasele data
3. inmultesti distanta pe care ai obtinut-o in urma masurarii cu scara hartii
mersi mult am inteles cum sa fac ,,ca profa nu la mure normal.
cu mare placere
daca ceva nu se va primi poti apela la mine
ok
pet numi place geografiea