Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T16:35:40+03:00
Semiperimetrul il poti nota cu litera p (p mic) 
perimetrul cu P (P mare) 

p= P:2
semiperimetrul reprezinta jumatatea perimetrului initial al triunghiului. 
13 4 13
2014-09-09T16:35:40+03:00
Pentru a calcula semiperimetrul unui triunghi (sau a oricarei alte forme geometrice), trebuie sa calculezi perimetrul triunghiului(sau al altei forme geometrice) si sa il imparti la doi. (semi=pe jumatate)