Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T16:32:36+03:00
Atomul este cea mai mică particulă ce caracterizează un element chimic

cu placere eama in prieteni
nustiu cum
ni ci eu
gata ca sint la tine in priieteni
ok pa
2014-09-09T16:33:09+03:00
Atom=cea mai mica parte dintr-un element chimic care isi pastreaza insusirile chimice ale elementului respectiv, format din nucleu si electroni cu o caracteristica complexa.
molecula=cea mai mica parte dintr-o substanta care isi pastreaza  compozitia procentuala si toate proprietatile chimice ale substantei respective; parte, particica.
Molecula= cea mai mica parte a unei substante care pastreaza proprietatile fizice ale substantei. Molecula se confunda cu atomul in cazul moleculellor uniatomice, nu si la moleculele complexe. Succes!