Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T16:40:05+03:00
                                                                                                                    12          
                                                                                                               i..............i
andrei i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i__i

emil    i__i__i__i__i..............i
                                     12
din desen un segment: 12:3=4 
emil are:  4*4=16 timbre
andrei   16*6=96 timbre

verificare:  96-12=84 va avea andrei dupa ce ii da 12 lui emil
                 16+12=28 timbre va avea emil
                 28*3=84
4 3 4
2014-09-09T22:01:47+03:00
_ _ _ _ _ _ andrei ; _ emil +12. = o treime adica _ _ deci un segment inseamna 12 timbre andrei are 72 emil 12 + 12 de la andrei 24 x3= 72