Răspunsuri

2014-09-09T15:00:27+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T15:07:05+03:00
1. capacitate a creierului omenesc de a retine, recunoaste si reproduce ceea ce si-a însusit anterior. 2. amintire. * amintire pastrata de posteritate pentru oamenii ilustri. 3. parte componenta a unui sistem electronic de calcul în care se memoreaza informatiile
    super cred ca tiam fost de ajutor?
2 5 2