Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T14:59:41+03:00
NOMINATIV
-subiect(cine)
-nume predicativ(cum este)
-apozitie(arata o explicatie9
ACUZATIV
-nume predicativ(cum este)
-atribut substantival prepozitional(ce fel de)
-complement direct(ce)
-complement indirect(la cine/la ce)
-complement e agent(de catre cine)
-c.c.l(unde)
-c.c.t(cand)
-c.c.m(cum)
-complement circumstantial de scop-(in ce scop)
-compl. circumstantial de cauza(in ce cauza)
GENITIV
-nume predicativ
-atribut substantival
-complement indirect(cui)
-c.c.l
DATIV
-nume predicativ
-complement indirect
-atribut substantival prepozitional
-c.c.m
VOCATIV
-nu are functie sintactica



1 5 1
2014-09-09T15:00:51+03:00
Subiect – pentru Nominativ
Atribut – pentru Genitiv
Complement direct – pentru Acuzativ
Complement indirect – pentru Dativ