Va rog! E urgent!
1.Suma a trei numere este 804.Al doilea numar este cu 36 mai mare decat primul si cu 48 mai mic decat al treilea numar.Cat reprezinta fiecare numar? Rezolva doar prin segmente!
I |---------|
II |---------| + 36
III |---------| + 36 + 48
2.Tata a plantat in livada 5 randuri cu cate 9 pruni si 6 randuri cu cate 8 meri.
a) Cati pruni a plantat? Dar meri?
b) Cu cat este mai mic numarul prunilor plantati decat numarul merilor?
c) Cati pomi a plantat in total?
d) Scrie rezolvarea de la punctul c) intr-un singur exercitiu !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T15:38:47+03:00
1)    a+b+c= 804 
b= 36+a
c= a+36+48 

a= (804-36-36-48):3
a= 684:3
a=  228. 

b= 228+36
b=  264

c= 364+ 48
b= 312 

2)  5randuri a cate 9pruni 
  6 randuri a cate 8 meri 

a) 5·9= 45 pruni 
8·6= 48 meri 

b) 48-45= 3 

c) 48+45= 93 pomi in total 

d)  este scrisa......
2014-09-09T23:16:05+03:00
____ _ nr 1 ____ nr2 ____ __ nrdeci ai trei segmente egale + 36 +48 = 804 804-36+48=720 720: 3(pt ca ai trei segmente egale)=240 240 + 36=276 nr1 240 nr 2 240+48=288 nr3 276+240+288=804