Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T18:31:21+02:00
Daca as fi un ghiocel ..as inflori in fiecare dimineata, mi-as deschide clopotelul vioi si as straluci toata ziua printre razele cele calduroase ale soarelui. As privi cerul cel senin si m-as bucura de fiecare clipa, pentru ca nu voi sti cand ma voi vesteji sau ma va rupe cineva pentru a ma darui cuiva sau ma va rupe in bucatele...La ceas de seara, mereu cand imi voi inchide clopotelul meu gingas, voi adormii cu gandul si speranta ca dimineata o s-o apuc cu bine, ca voi privi din nou si din nou soarele cel falnic si ma voi legana lin in bataia vantului..Si voi fi mai gingas si vesel ca niciodata.
2014-02-12T18:48:04+02:00
                                            Daca as fi un ghiocel                                                             Afara este un aer primavaratic.Ghioceii incep sa iasa de sub patura de nea care incet,incet dispare.Ma intrebam cum ar fi sa fiu chiar eu un ghiocel.Am decis sa merg in padure si sa explorez.                                                                                                            In padure erau multi ghiocei care isi scoteau clopotelul lor cel alb.Am vazut unul mai firav care mi-a atras privirea.M-am apropiat.Am inceput sa aud un clinchet.Ghiocelul vorbea.Incetul cu incetul am inceput sa-l inteleg.L-am intrebat cum este sa fie ghiocel.Mi-a raspuns ca este frumos doar ca nu ii place ca unele persoane ii iau fara radacina si ei mor.Daca iar lua cu radacina ar trai mereu.El mi-a zis ca infloresc primavara si se ofilesc mai spre sfarsitul primaverii.Vorbind cu el m-am simtit parca asi fi fost un ghiocel.I-am zis ca o sa-l iaau cu mine acasa si o sa-l plantez.L-am dus acasa si l-am plantat in gradina.Era foarte frumos.Mi-a inflorit in fiecare an devenind tot mai frumos.                                                                                                                                         Mi-ar fi placut sa fiu un ghiocel.Sunt cele mai frumoase plante  care infloresc primavara si sunt simbolul ei.