Buna. Va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri:
a) Ideile principale asezate in ordinea in care apar intr-un text formeaza_________________ .
b) Inainte de a incepe alcatuirea planului simplu este important sa___________________ .
c) Propozitia sau fraza care prezinta pe larg o informatie dintr-un fragment reprezinta_____________ .
Multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T12:44:41+03:00
Totalitatea ideilor si ordinea formeaza rezumatul.
Sa delimitam fragmentele.
idee principala.
Scuze daca am gresit
5 5 5
2014-09-09T13:05:26+03:00
B) recitirea textului la care faci planul simplu de idei
5 2 5