In fiecare patratel al unui tabel 7×7 se gaseste un gandac.La un anumit moment toti gandacii zboara si apoi fiecare se aseaza intr-un patratel vecin dupa o latura cu cel de pe care a zburat.Aratati ca intr-un anumit patratel nu se va gasi nici un gandac.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T10:59:54+03:00
Si eu AM EXERCITIUL ASTA :
raspunsul este :candacii nu zboara si de aceea isi pastreaza locul 
Ma poti ajuta si pe mine la intrebarile pe care le-am pus 

Sigur
o sa fiu foarte recunoscatoare
stii sa raspunzi ?
Nu...scuze dar nu sunt un geniu la mate...
ok
2014-09-09T11:01:24+03:00
gandacii nu zboara si de aceea isi pastreaza locul