Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T23:26:06+03:00
135,138,141,144,147,150,153,156,159,162,165,168,171,174,177,180,183,186,189,192,195,198,201,204,207,210,13,216,219,222,225,228,231,234,237,240,243.
pai ca sa fie div cu 3 trebuie sa aiba suma cifrelor multiplu de 3 .am stabilit care e primul si apoi am luat-o din 3 in 3
2 3 2
2014-09-08T23:41:10+03:00
135 : 3 = 45
138 : 3 = 46
141 : 3 = 47
.............................
198-135 = 63 numere
63 : 3 = 21 nr. divizibile cu 3
intre 198 si 245 sunt 45 numere
45 : 3 = 15 nr. divizibile cu 3 
21 + 15 = 36 numere divizibile cu 3
36+ 1 = 37 total, cu nr. 135