Răspunsuri

2014-09-08T23:27:34+03:00
Se opun copii la adulti ,cu ajutorul textuui,informatiile suplimentare si experinta personala .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T23:56:38+03:00
Cu ajutorul textului din fata,comparati adultii cu copii din punct de vedere al informatiilor suplimentare si a experientei profesionale.(cred)
Cu ajutorul textului din fata,comparati adultii cu copii din punct de vedere al informatiilor suplimentare si a experientei profesionale. Sper ca asta este traducerea corecta.