Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-08T21:40:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D500= {1,2, 4, 5, 10, 20, 25, 50, 100, 125, 250, 500}
2014-09-08T21:46:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numarul 500 are mai multi divizori.
Mai exact are 12 divizori.
Acestia sunt:

1; 2; 4; 5; 10; 20; 25; 50; 100; 125; 250; 500