O fractie este un numar.
Intrebarea "Cum se rezolva fractiile " este echivalenta cu intrebarea :
"Cum se rezolva numerele"
In ce sens?
Asta ziceam. Intrebarea nu are sens. Este gresit formulata.
(Y)
scuze de exprimare si multumesc de raspuns

Răspunsuri

2014-09-08T21:12:39+03:00
Daca se aduna se aduc la acelasi numitor
dacase inmultesc se inmultesc numaratorii intre ei si numitorii intre ei 
daca sunt egale se aplica regula mezilor si extremilor

a/b+c/d=(ad+cb)/bd
a/bxc/d=axc/bxd
a/b=c/d ad=bc
linia de fractie inseamna impartirea tu gindestete ca in oc de - sta /
stiam dar si asa este corect daca nu stiai
stiam scumpo prosta iam spus la fata ca sa inteleaga mai bine ca nu puteam raspunde de 2 ori:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T21:13:35+03:00
2/2=1; 3/3=1; 4/4=1 si asa mai departe! E operatia de impartire al unui numar la alt numar! Numarul de deasupra fractiei se imparte numarului de dedesubt! Ex: 10/2=5 e tot una cu 10:2=5!
daca se poate sa-mi explicati putin,va rog mult cum a-ti ajuns la acest numar.
multumesc anticipat
ma ajuta cineva,va rog???
Citind de la dreapta la stanga avem ordinul unitatilor ordinul zecilor si ordinul sutelor. Cuvintele "unitatilor", "zecilor", "sutelor" sunt numele ordinelor respective, dar putem sa zicem ordinul 1, ordinul 2, ordinul 3 ca si cum le-am fi enumerat.
multumesc frumos