Un elev afirma ca numai unele corpuri se afla in stare de repaus, iar altul, invers - ca toate corpurile din Univers se afla in permanenta miscare. Care dintre elevi are dreptate? Argumenteaza raspunsul

2

Răspunsuri

2014-09-08T20:11:21+03:00
Al doilea elev deoarece universul ,pamintul,si boi ne misacam
9 2 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T20:13:09+03:00
Ambii au dreptate in felul lor. 
corpurile se afla in stare de repaus fata de noi dar noi toti ne aflam in stare de miscare datorita miscarii pamantului in jurul axei sale si in jurul soarelui
43 4 43