Traduceti-mi si mie va rog urmatoarele propozitii:
1.Noi nu am cumparat o prajitura ieri, noi am cumparat un pachet de biscuiti.
2.Ea a mancat un mar acum o ora.
3.Unde ai condus tu masina, saptamana trecuta?
4.Eu mi-am facut ordine in camera ieri.
5.El a studiat psihologia la universitate acum 3 ani.

2
in ce limba sa le traduc?
engleza
aa gata am vazut

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T17:50:39+02:00
2. She ate an Apple for an hour now.
3. where did you run you car last week?
4. I've made the order in the Chamber yesterday.
5. He studied psychology at University, 3 years ago.
1. we have not bought a cake yesterday, we bought a package of crackers.

scuze ca nu sunt in ordine aranjate
nu-i nicio problema
ok ms pt calificativ
2014-02-12T20:00:32+02:00
1.We haven't bought a cake yesterday,we bought a packet of biscuits.
2.She ate an apple an hour ago.
3.Where have you drove the car last week?
4.I cleaned my room yesterday.
5.He studied psyhology at the university three years ago.