Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T19:29:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vulpea naratorul, micul print, sarpele.arborele baobab,regele,betivul,omul de afaceri,lampagiul,floarea cu trei petale, trandafirul
 Bafta :)
22 4 22
2014-09-08T19:32:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Autorul
micul print vulpea
regele
bussinesmanul
vanitosul
floarea
betivul
lampagiul
geograful(omul care scria carti)
sarpele
17 4 17