Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-08T19:22:06+03:00
Isteria anti-unionistă, care a pus stăpânire şi pe primul-ministru şi pe primarul Chişinăului, – personaje de la care nu mă aşteptam să aibă astfel de deraieri nedemocratice – şi care ţine capul de afiş în toată mass media copilărească moldovenească, urmăreşte un singur scop: blocarea oricăror discuţii publice privind avantajele pe care le-ar putea aduce Unirea Republicii Moldova cu România.Chiar faptul că „istericii” evită, atunci când vorbesc despre „activităţile unioniste”, să pronunţe denumirea ţării vizate de unionişti – România – indică o tactică subtilă de „condamnare politică” (cum s-a exprimat premierul) a „extremiştilor” (cum le-a zis Diacov).Să observăm că niciunul dintre contestatarii manifestaţiilor unioniste nu zice „să interzicem Unirea cu România”, „cei care vor Unirea cu România sunt extremişti”, „Unirea cu România înseamnă contestarea şi defăimarea statului Republica Moldova” etc., căci exprimându-se astfel, ar transfera toate calificativele cu care îi „dezmiardă” pe unionişti asupra României!Lucru care deja ne va scoate joaca de-a democraţia din cadrul limitat (şi în gândire) intern şi-o va prezenta în toată „splendoarea” ei lumii întregi! Lume pe care n-o mai putem convinge că nu suntem proşti! (Cum nu o putem convinge nici că nu suntem săraci!)Iar izbucnirile celor doi „fruntaşi” ne-comunişti şi ne-alogeni (moldoveni), Filat şi Chirtoacă, deşi pot fi motivate „pragmatic” (primul – într-o goană permanentă după pi-ar, al doilea – urmând, posibil, directivele partidului care-şi arogă dreptul exclusiv de promovare a românismului în R. Moldova, sau poate, copilăreşte, exploarând şi partea cealaltă, ruso-voroniniană a electoratului din capitală), analizate de la nivelul structurilor europene, adică şi româneşti, spre care se tinde astăzi oficial, vor întări cu siguranţă eticheta de „proşti”, care ne-a însoţit atât în timpul Uniunii Sovietice (în care nu eram independenţi şi suverani) şi de care nu ne putem debarasa nici azi, independenţi şi suverani cum ne „mândrim” că suntem.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-09T01:14:26+03:00
Avantaje-
-vacante in Ucraina
-ajutor financiar
dezavantaje
-in caz de razboi suntem chiar la granita(cum ar fi luptele din Crimeea)
avantaje
ambele state sunt bogate in bogatii sub-pamintene,precum gazul si carbunele...
dezavatajele vecinatatiii tarii noastre cu Ucruina