Completati cu cifre potrivite, pentru a obtine o ordonare:

a)crescator:2.486, 248_,2.4_0,2_15.

b)descrescator:4.850,4.8_6,4.8_8,4.__9.

Apropo liniutele leam pus adica ca patrat gol acolo trebuie de pus cifra care lipseste!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T19:44:04+03:00
A) 2486 2488 2490 2515
b)4850 4846 4838 4799
SPER CA TEAM AJUTAT


4 4 4
2014-09-08T19:46:58+03:00
A) 2486 2488 2490 2515
b)4850 4846 4838 4799
1 5 1