1. Diferenta a doua numere naturale este 480.Aflati numerele stiind ca unul este de 4 ori mai mare decat celalalt.

2. Suma a doua numere naturale este 416. Aflati numerele stiind ca restul impartirii celui mai mare la cel mai mic este 11 si catul 26.

2
ma scuzati la 1 e > Determinati numerele care impartite la 7 dau restul egal cu catul.
Comentariul a fost şters
Maxim1337 ce nu ?
nu ma scuzi sau la ce ai raspuns nu ?
Comentariul a fost şters
asa e scris in caietul de vacanta

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T19:11:15+03:00
8:7=1 rest 1
16:7=2 rest 2
24:7=3 rest 3
32:7=4 rest 4
etc ca sunt mult mai multe
2.a+b=416
a:b=26 rest 11
a=26b +11
26b+11+b=416   27b=405   b=15   a=26x15+11=401
ce e cu semnul din fata?
in loc de doua puncte,dar exercitiu e
10 ≤ 4n ≤ 20
pai tinad cont ca nr sunt cuprinse intre 10 si 20 n poate fi doar 3,4,5
mersi mult
10 ≤ 4n ≤ 20 4*3
10 ≤ 4n ≤ 20 4*4
10 ≤ 4n ≤ 20 4*5
asa?
2014-09-08T19:48:44+03:00
A + b = 480
a = 4b
4b + b = 480
5b = 480
b = 480 : 5
b = 96
a = 480 - 96
a = 384
scuze, am uitat sa raspund la ex.2. a + b = 416 si a : b = 26 rest 11 => a = 26b + 11 inlocuim in prima ecuatie => 26b +11+ b = 416 27b = 416 - 11 27b = 405 b = 405 : 27 b = 15 , a = 26 * 15 + 11 a = 390 + 11 a = 401