Răspunsuri

2014-09-08T18:52:31+03:00
Fauna: pelicani , pesti , rate si gaste salbatice , berze , lebede
Flora: rachita , salcie , plop , trestie , stuf
Ms multttttt!
Cu placere!!!
mai multe raspunsuri variate!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T23:20:54+03:00
Fauna :
-vulpe 
-pelicani 
-reptile -serpi 
-berze 
-rate salbatice 
-fazani 
-lebede 
-castori
-o gama larga de tipuri de pesti 
Flora :
-nuferi
-trestie
-stuf
-salcie 
-liane 
1 5 1