Răspunsuri

2014-09-08T18:33:21+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T18:36:00+03:00
Pozitiv:groase
comparativ de superioritate:mai groase
comparativ de inferioritate:mai putin groase
comparativ de egalitate:la fel de groase
superlativ relativ de superioritate:cele mai groase
superlativ relativ de inferioritate:cele mai putin groase
superlativ absolut:foarte groase sau mai poti zice extrem de groase 
1 5 1