Sarcina : Scrieti trei numere formate doar : a) din cifrele1 si 0, divizibile cu 3; b) din cifrele 2 si 3,divizibile cu 3; c) din cifra 3,divizibile cu 9; d) din cifrele 1 si 4, divizibile cu 9.

2

Răspunsuri

2014-09-08T18:16:25+03:00
E simplu,deci:a) 1011, 1101, 1110
b)22233, 23232, 22323
c)333, 333333, 333333333,
d)414, 441, 144
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T18:17:40+03:00
A) 1011, 1101, 1110
b)22233, 23232, 22323
c)333, 333333, 333333333,
d)414, 441, 144
14 4 14