Răspunsuri

2014-09-08T17:56:22+03:00
Atunci trei gaini vor face in trei zile 3 oua.
4 oua jumate
cum ai ajuns la concluzia asta?
am citit gresit problema,scuze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T18:13:05+03:00
În intervalul de o zi și jumate avem:
-o găină și jumate--- un ou și jumătate, respectiv trei găini -- trei ouă
-dublînd intervalul de timp(3 zile) , rămîne să dublăm și nr de ouă de la cele 3 găini:
3 ouă x 2 = 6 ouă
10 4 10
dublam gainile=o gaina jumate+o gaina jumate=3 gaini
dublam ouale un ou jumate +un ou jumate=3 oua;dublam timpul,o zi jumate+o zi jumate =3 zile