Răspunsuri

2014-09-08T17:35:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Toamna este anotimpul preferat al bunicii mele 
-substantiv 

Toamna am mancat nuci
-adverb 
ms
Cu placere !
punteti sami dati doua intrebari care sa fie cu tomna si sa fie substantiv si adverb
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:36:45+03:00
Toamna este anotimpul ploilor. (Substantiv) Pasarile pleaca toamna (Adverb)