Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:32:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Omul

2.Calul si calaretul 

la cal nu poate sa atarne 2 picioare :)).... la ce ai zis tu ar fi patru alearga si 2 atarna
Patru picioare: doua fug, doua atarna.---------cele doua picioare care fug sunt ale calului iar celelalte sunt ale calaretului
La cangur sunt 2 Picioare care fug si 2 care ATARNA!
Patru picioare: doua fug, doua atarna. asta e toate ghicitoarea. Alex4andru este corect
iar la prima intradevat este VIATA
2014-09-08T17:43:15+03:00
1) Ii viata 4=cand esti mic
2= cand esti tanar
si 3 cand esti batran 2 ale tale + Bastonu


si la ''Patru picioare: doua fug, doua atarna.'' trebuie
La cangur sunt 2 Picioare care fug si 2 care ATARNA!
:)
care sunt picioarele care atarna ? ale puiului din marsupiu ? cum sa atarne ?
da cangurul are 2 picioare? din cate stiu are 4