Va rog frumos ajutatima am la matemetica pentru acasa un exercitiu care nul pot face e asa Aflati numerele mai mici decit 30,fiecare egal cu suma divizorilor sai inafara de el insusi. Si mai am o intrebare eu nu am inteles tema cu divizorii ce inzeamna divizor!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:26:23+03:00
  Divizorii numarului pre exeplu 30 sunt  toate numerele la care  30 se imparte

3 5 3
2014-09-08T17:43:41+03:00
Daca a este un numar intreg vom numi numarul b divizor al lui a daca exista numarul c intec astfel ca a= b*c si scriem b | a, respectiv c | a.

2 5 2