Răspunsuri

2014-09-08T17:00:09+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:13:31+03:00
1.Cum se mai numeau Grecii?
2.Ce cultivau in special grecii?
3.De ce grecii au migrat?
4.Care a fost factorul principal al migrarii?
5.Care era portul grecilor?
6.Care a fost cel mai mare scritor grec care a scris Odiseea si Iliada ?

1.Cum se mai numeau Grecii?
2.Ce cultivau in special grecii?
3.De ce grecii au migrat?
4.Care a fost factorul principal al migrarii?
5.Care era portul grecilor?
6.Care a fost cel mai mare scritor grec care a scris Odiseea si Iliada ?
raspundeti laaceste intrebari