Răspunsuri

2014-09-08T16:59:30+03:00
Parinti datimi va rog bani pentru a merge la manastire caci vom vedea locuri noi si vom afla si lucruri noi pe care poate nu leam stiut va roggggg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:01:02+03:00
Draga parinti manastrirea e un loc al PACII , un paradis, un loc sfintit, un loc unde toti suntem egali. La manastire nu se poate intampla nimic rau manastirea e  locul lui Dumnezeu, al omeniei. Manastirea e singurul loc de pe pamant unde noi, crestinii avem contact cu raiul cu frumosul cu Dumnezeu.
Sper ca  am ajutat.
1 5 1