Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:51:56+03:00
A+b+c= 300
a+b=142
b+c= 212
c= 300- 142= 158
a= 300-212= 88
b= 142-88= 54
nu
de exemplu: care este primul nr.? si scrii operatia
pai inainte de c=... pui intrebarea care este al treilea numar?
inainte de b=... Care este al doilea numar?
inainte de a=... Care este ptimul numar
la asta mam referit
multumesc
2014-09-08T16:54:31+03:00
A+b+c=300
a+b=142
b+c=212
Rezolvare:
a+212=300
a=300-212
a=88
a+b=212
b=212-88
b=124
a+b=124+88=212
300-212=88
c=88
a=88
b=124