Răspunsuri

2014-09-08T16:48:38+03:00
Maintii pune intrbarea corect
intrebare nui copusa corect desteptule
desteapto te rog..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T17:01:09+03:00
 limba in opina lu Gr. Vieru care este tezaurul cel mai preţios pe care-l moştenesc copiii de la părinţi.Ca un fir roşu a trecut peste această întîlnire de suflet poezia marelui Grigore Vieru. Noi cei care l-am citit şi i-am îndrăgit  versul vom fi urmaţi pretutindeni de ochii albaştri ai Poetului Vieru, care ne-au învăţat să ne iubim pământul, oamenii săi oneşti, cu frumosul ce ne înconjoară. Şi încă să nu uităm că cei mai de seamă reprezentanţi ai literaturii, culturii, ştiinţei noastre ne-au lăsat gânduri emoţionante despre limba maternă - română: limba este descrierea sufletului interior numit suprafața sufletului,al copilului ce plânge :limba meșteșugul neamului!