Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:34:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu ma consult cu Maria pentru tema la matematica.
Eu imi potolesc setea cu un pahar de apa rece.
El pofteste la piersicile vazute la magazin
1 5 1
2014-09-08T16:36:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
M-am concultat cu colegul meu pentru a fi sigur de reusita.
Bogadan a sarit la bataie, dar tata l-a potolit imediat.
Poftesc si acum la prajiturile din vitrina.