Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:21:35+03:00
 Se aude doina cantata de muzicienii corului judetean.-Nominativ
 Cant o doina de-a lui Eminescu.- acuzativ
 I s-au adus cateva imbunatatiri doinei, in ce priveste notele muzicale. -dativ
 Autorul doinei este necunoscut. -genitiv. 
3 5 3
2014-09-08T16:27:40+03:00
Astazi doina nu a putu sa rspunda la teme .cartea a doinei este distrusa.doina  al cui este stiloul.doina a urmat sfatul a prieteni ei cea mai buna.